17 Aug 2016

Minyak apa ni?🤔
Minyak morhabshi, jwb saya.😎

Saya sedar, itu bukanlah jawapan yg org tu mau😏. Dia peduli apa nama minyak saya? Dia nak tau apa faedah minyak morhabshi kat dia.😅

Dulu2 dgn bangganya🤗 saya jwb ini minyak serbaguna👍. Tokwan saya buat. Tapi ramai org🙃 yg lbh arif ttg marketing🤓 menegur saya. Susah nak jual produk serbaguna. Tak khusus🔑. Takut org tak beli sbb dia tak nampak kegunaan khusus utk masalah dia.✂

Kata mereka, org nak tau apa perlunya dia beli sesuatu produk💊. Lagipun klu betul satu produk boleh selesai semua masalah, buat apa susah2 buat klinik & hospital🏥. Buat apa habis duit ratus ribu latih bakal doktor?🔬

Ye tak ya jugak. 😅 logik...

Saya renung🔭 balik. Tak bergunakah minyak morhabshi selama ni?🤔

Sayapun tak tau bila tarikh🗓 sebenar tokwan kami ustaz hamid mula buat minyak morhabshi👍�. Yg saya ingat, sejak awal remaja👫 jika luka, sakit perut, cedera masa bermain kami sapu minyak ini.

Apabila saya dpt anak👨‍👩‍👧‍👦, saya & isteri guna sejak mereka bayi. Sapu perut, dada, betis, lengan... Cepat baik pusat baby... Hari2. Wlupun takde sakit apa2🔋. Sediakan payung⛱ sblm hujan🚿, kata org.

Bila sembang dgn jiran2👨‍👩‍👧‍👧, mereka lak tertarik nak guna😍. Jiran saya di melaka, cucunya asyik menangis😫 spi mak ayahnya tak boleh tidur, berjaga🔦.

Mak mertua saya bgtau pasal minyak morhasbhi👍. Diapun try. Alhamdulillah mlm tu jugak laki bini👫 tu dpt tidur lena spi pagi. 'Ter'cuti diorang berdua pagi tu sbb lelap sgt. Tahun 1999 tak silap saya.

Sejak itu ramai org kampung🕵 👮 👷 🎅 👳🏻 🚶 👰💃 👯 👫 🙋🏼 yg cuba. Ramai 😎 🤗 🤓 😍 😘 😀 😇yg serasi dan membeli setiap bulan. Dulu saya jual rm5 botol saiz 15ml. Skrg rm45 tapi botol 120ml⚱. Nampak cam naik harga tapi lbh krg je sebenarnya. Botol lbh besaw. 🏮

Atas permintaan ramai, skrg dah ada saiz 500ml. Lebih jimat. Siap bagi botol refill.📩


Oh ya. Klinik dan hospital🏥 berhampiran berjalan🚑 spt biasa. Pengguna pun takde la fanatik sgt dgn minyak morhabshi👍 sbb setiap kaedah perubatan ada kelebihan masing2. Org skrg terbuka.😎

Bagi saya, minyak morhabshi👍 ni macam kotak kecemasan🗃.

Hebatnya minyak morhabshi, ia lebih laju dari van ambulan🚑 dan lebih dekat drpd klinik🏥 yg paling hampir dgn rmh anda.

Kannnn...🕵

Insya-Allah.
tel ..mesej utzah zalia: 0138240177

PEK BARU 15ml:

Harga runcit 1 botol  = RM12 sebotol
HARGA UTK EJEN RM8
SYARAT JADI EJEN: BELI MINIMA 10 BOTOL

Pek 30ml:

1 botol    =   RM20 sebotol
HARGA UTK EJEN RM12
SYARAT JADI EJEN: BELI MINIMA 10 BOTOL

PEK 60ML:
1  botol   =   RM30 sebotol
HARGA UTK EJEN RM18
SYARAT JADI EJEN: BELI MINIMA 10 BOTOL

PEK 120ML:

1 botol    = RM48
HARGA UTK EJEN RM35
SYARAT JADI EJEN: BELI MINIMA 10 BOTOL

PEK 500ML;
1 botol = RM150
Harga untuk ejen RM100


TENGOK WEB.. BLOG NI: stokismorhabshi.blogspot.com

No comments:

Post a Comment