29 May 2012

Testimonial pengguna minyak morhabshi

Testimoni 1:  Merawat kulit kepala berkeruping dan menghitamkan rambut

http://stokismorhabshi.blogspot.com/2012/04/cara-membuat-tempahanpembelian-minyak.html
Salam. Kulit kepala anak saya yang berumur 6 tahun,  sudah hampir setahun berkeruping. Ianya bukan kelemumur tetapi sejenis penyakit kulit seperti ekszema. Puas sudah menggunakan shampoo berubat dan tonik rambut dari farmasi. Ubat dari doktor pakar kulit sudah diguna. Pertumbuhan keruping kepada tersebut berhenti hanya seketika kemudian kembali aktif. Saya diperkenalkan minyak morhabshi oleh kakak Zalia lalu membeli minyak tersebut dan terus merawat kulit kepala anak perempuan saya. Alhamdulillah , sungguh menakjubkan .... keruping kepala anak saya sudah hilang dan rambut anak saya menjadi semakin hitam. Kini saya membeli minyak morhabshi untuk digunakan sebagai minyak rambut anak saya . Terima kasih morhabshi. - Faridah , Kuching

Testimoni  2: Telinga berdenyut dan berdengung

Ibu saya yang berusia 80 tahun sering sakit telinga berdengung dan berdenyut. Dia telah mendapatkan rawatan dari doktor pakar telinga dari salah sebuah hospital swasta di bandar Kuching. Alhamdulillah , sembuh. Lebih kurang sebulan kemudian , sakit telinga ibu saya berulang semula. Saya mencadangkan kepada ibu agar mencuba minyak morhabshi untuk mengubati sakit telinga yang merimaskan itu. Maha suci Allah yang Maha Berkuasa , dengan izin Allah ibu menggunakan sekali sahaja minyak Morhabshi(menitis minyak morhabshi pada putik  kapas dan dikorekkan pada telinga yang sakit , diguna sebelum tidur) telinga ibu saya sembuh sehingga kini . Sekarang , ibu saya adalah pengguna tegar minyak morhabsyi . Kini ibu saya tidak lagi menyimpan myk pek 30ml , tetapi menyimpan beberapa botol myk morhabshi pek 115ml agar bekalannya tidak terputus  - Aini, Lundu.


Testimoni  3: Kudis yang sukar sembuh

Kedua-dua belah tapak tangan anak saya sering berkudis. Ianya amat merisaukan saya kerana bahagian ini amat penting terutama untuk makan. Sudah ratusan RM saya habiskan di kinik pakar kulit. Setiap kali berjumpa Dr Pakar kulit , jawapan Dr sentiasa sama iaitu allergi bila terkena tanah dan pasir. Ubat sapu yang diguna pun ubat yang sama berulang kali. Kudisnya hanya kering untuk beberapa hari kemudian datang semula. Saya diperkenalkan dengan minyak morhabshi semasa menghadiri kuliah oleh seorang rakan. Dengan menggunakan sebotol sahaja , kudis ditapak tangan anak saya sembuh sehingga kini. Allhamdulillah   - Hasanah , Taman Yen yen

Testimoni  4: ubat sakit mata

 Saya adalah seorang guru di sebuah sekolah rendah di Bandar Kuching. Suatu ketika rakan - rakan guru di sekolah saya diserang sakit mata.. seorang demi seorang berkaca mata hitam datang ke sekolah ... Dalam pada mentertawakan rakan-rakan yang sebegitu , akhirnya saya juga tidak terlepas. Dah kena dah..... Semasa bangun tidur terasa mata kiri saya "ngilu" , agak sakit sedikit bila dipegang. Tanpa berlengah , saya menyapu minyak morhabshi disekitar mata (kedua-dua belah) ditepi bibir mata sehingga terkena mata putih , saya ulangi beberapa kali sehari. Alhamdulillah , sakit mata tak menjadi .......................... umiza , Jln Perupok, Kch.


HUBUNGI PEMBORONG PUAN ZALIA 0138240177 

                                                                                                                           

No comments:

Post a Comment