7 Mar 2013

Cara penggunaan MINYAK MORHABSHI


Untuk penyakit luaran, sila gunakan secara sapuan. Manakala untuk masalah 'dalaman' seperti santau, sila masukkan 2-3 titik ke dalam 1/3 air suam dan diminum.
Minyak Morhabshi tidak beracun. Oleh itu jika anda sakit gigi, anda boleh menyapunya terus pada gusi atau gigi yang berlubang dan sakit itu. Caranya, ambil secebis tisu, celupkan dalam MinyakMorhabshi dan tampalkan ke dalam gigi yang berlubang. Saya telah mencubanya 3 tahun lalu dan hingga sekarang tidak pernah mengalami sakit itu lagi.
Untuk bayi dan kanak-kanak, calitkan pada kening, ubun-ubun, belakang cuping telinga, sendi-sendi kaki dan tangan, serta tengkuk bagi menghindari daripada gangguan. Amalkan setiap hari (sebelum maghrib) pada bayi anda.
Amalkan menyapu pada perut bayi setiap hari dapat mengelakkan bayi diserang kembung perut. Insya-Allah.
Untuk makluman, sebaik tiba di sekolah pagi tadi, seorang ustazah menemui saya untuk mendapatkan Minyak Morhabshi lagi. Menurut beliau, bayinya terhindar dari kembung sejak menggunakan Minyak Morhabshi. Oleh itu beliau telah mengesyorkan pada adiknya yang juga baru bersalin.
Tambahan


Untuk lelaki, sila sapukan pada alat kelamin dari pangkal ke hujung dengan cara mengurutnya perlahan-lahan. Elakkan minyak daripada memasuki lubang kencing anda. Boleh dilakukan pada bila-bila masa tetapi bukan untuk berjimak (bersetubuh). Pastikan anda mencuci hingga bersih sebelum bersama isteri. Ramuan herba ini bertindak melancarkan perjalanan darah seterusnya membantu zakar anda sihat dan hebat.
Demikianlah pengalaman yang dikongsikan oleh beberapa orang rakan yang telah mencubanya

HUBUNGI PEMBORONG PUAN ZALIA 0138240177 

No comments:

Post a Comment