15 Aug 2017

KULIT GATAL & CELAH JARI KAKI

masalah kulit gatal dan celah jari kaki
Celah jari kaki gatal merenyam hingga anda terpaksa menggaru-garunya sampai luka? 
Rilex. Bukan anda seorang saja yang alaminya. 


Nanti dulu. Anda tak perlu mencarinya sampai ke brunei. Minyak morhabshi dikeluarkan di malaysia tetapi dah terkenal hingga ke brunei. 

Whatsap sahaja saya 0138240177 (Pn Zalia). Taip 'masalah kulit'. 

Tak perlu isi borang online, tak perlu bayar servis gateway. Saya akan beritahu cara paling mudah untuk anda dapatkan penyelesai masalah kulit gatal anda ini. 

Menggunakan 100% herba. 



Bahan utama ialah resin myrrh dari timur tengah, safron dari sepanyol, dan campuran herba yang banyak terdapat di kepulauan melayu.  

Antaranya hempedu bumi, misai kucing, dan raja kayu. Biasa dengar, kan? 

Untuk memahami secara detail tentang resin myrrh mungkin tidak perlu pada anda. Namun ia memang telah dikenalpasti mengandungi beberapa keistimewaan seperti:

AntiOksidan
   AntiBakteria
      AntiFungal
           AntiParasit
                 AntiViral
                                               SALAH SATU daripadanya : ANTI KULAT

Lihat  myrrh benefit   https://www.organicfacts.net/health-benefits/essential-oils/health-benefits-of-myrrh-essential-oil.html  dan ketahui 17 keajaiban myrrh


Nama  m y r r h  terbit dari bahasa arab iaitu 'mur' yang bermaksud pahit. 



Tak perlu isi borang online, tak perlu bayar servis gateway. Whatsap sahaja saya 0138240177 (Pn Zalia). Taip 'masalah kulit'. Saya akan pastikan cara paling mudah untuk anda dapatkan penyelesaian masalah kulit atau celah jari kaki anda itu. 



Ini pek 15ml. Cuma RM10. Maaf, saiz ini tidak dijual di sini kecuali jika anda mahu jadi agen. Sebabnya, kos pos sudah RM7. Saya cadangkan untuk anda saiz yang besar sikit. Anda akan dapati banyak gunanya nanti. 


Kami ada pelbagai pilihan saiz berdasarkan keperluan pelanggan setia kami: 
15ml
30ml
60ml
120ml
500ml



Kenali sikit tentang myrrh.

Myrrh teleh popular sejak zaman mesir purba. Di zaman rom pula para tentera dibekalkan resin myrrh apabila ke medan perang. Ye lah. Kalau dah kena tetak dek musuh baru kelam kabut nak beli online, mana sempat, ye tak?

Maknanya...kalau dah begitu lama digunakan manusia iaitu sejak dahulu kala, membuktikan ia mujarab la.




Kami menggabungkan myrrh dengan beberapa herba tempatan bagi menghasilkan satu produk yang telah terbukti. Lihat testimonial. 

Moga Allah taala terus beri kebaikan padanya.

Talkshow satu jam di TV alHijrah memperkatakan tentang keunikaan Myrrh / Morhabshi
Harga serendah RM10. Bukan kami tidak boleh meletakkan harga lebih tinggi sesuai dengan standard kualitinya tetapi kami menghargai nilai wang yang ada pada anda dan setiap sen yang anda keluarkan kami ganti dengan kualiti produk yang satu level lebih tinggi. 


Semoga Allah taala memudahkan urusan kita.


Tak perlu prosedur yang sukar untuk dapakannya.  Whatsap sahaja saya 0138240177. Taipkan 'masalah kulit'. Anda cuma perlu bayar melalui mesin ATM berhampiran atau guna perbankan internet. Mudah. 

Ya. Hanya RM18 (30ml). Jika anda rasa serasi, boleh beli lagi saiz yang lebih besar sebagaimana para pengguna tegar kami.

Produk ini selamat untuk semua peringkat umur termasuk bayi. Insyaallah. Tiada dadah,  tiada bahan kimia. 

Kami menyimpan beribu testimonial pelanggan yang telah guna sejak lebih 40 tahun (kini sudah generasi ke-3, dah di penghujung. Insya-Allah generasi ke-4 sedang dipersiapkan sesuai dengan teknologi masa depan).

Produk ini adalah warisan keluarga. Diasaskan oleh sheikh hj abdul hamid alderangi iaitu seorang ulama, pengamal perubatan Islam & herba tradisional serta pengamal perubatan homeopathy bertauliah. Produk ini juga telah didaftarkan dengan kementerian kesihatan dan jenama Minyak Morhabshi dilindungi Akta Harta Intelek (R).


Lihat beberapa lagi testimonial pelanggan kami


Doktor terkejut kesan ke atas pesakit kencing manis

Luka teruk. Ini bagi pengguna yang memang sentiasa ada Minyak Morhabshi di rumahnya.
Pengguna di Switzerland. Ini baiknya jika sentiasa standby sebotol di rumah.

Hanya dengan RM18 anda bakal menamatkan masalah (insya-Allah) yang telah jenuh anda cuba atasi dengan pelbagai ubat dan krim berasaskan dadah dan bahan kimia. 


Nanti kejap. 

Anda juga boleh menjadi agen. Hanya bermodal serendah rm140 anda akan dapat 12 botol bersaiz 30ml seperti yang anda ingin beli ini. 

Maksud saya, produk yang sepatutnya anda bayar rm18 tadi, untuk 12 botol cuma bayar RM140.

Oh ya.  Jika anda tidak mahu menjual pun, anda boleh dapatkan harga tersebut untuk saudara mara dan rakan-rakan anda.


Malah selama ini ramai pembeli budiman & dermawan yang membeli pada harga agen dengan tujuan menghadiahkan kepada orang lain. 

Sekali lagi saya ulang, tak perlu isi borang online, tak perlu bayar servis gateway. Whatsapp saja saya 0138240177(Pn Zalia). Taipkan 'masalah kulit'. Saya akan pastikan cara paling mudah untuk anda dapatkan penawar untuk masalah kulit atau jari kaki anda itu. 

Ustaz Radzi ( penyanyi Cinta Untuk Nabila) adalah Chairman Morhabshi merupakan anakanda kepada almarhum syeikh Hj Abdul Hamid Alderangi pengasas Minyak Morhabshi. Ustaz Radzi kini masih bertugas (2017) degan Jabatan Agama Islam Kedah dan aktif sebagai penceramah bertauliah.

Ok. Whatsapp saya sekarang 0138240177 (Pn Zalia) 
Saya sedia membantu anda.

No comments:

Post a Comment